Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

A hátsó ajtó - II. rész

Erotikus Fantázia 2013.09.13. 12:21

Még remegett a lábam az előző orgazmustól, amikor kinyitottam a szobám ajtaját és betessékeltem Kirát.

- Rendelj még egy üveg pezsgőt, amíg rendbe szedem magam! - mondta és eltűnt a fürdőszobában. Telefonáltam a szobaszerviznek, majd ledobtam a ruháimat és kisétáltam az erkélyre. Meleg éjszaka volt, a szél sem fújt. A városka kihalt főterét egyetlen, a tér sarkában árválkodó lámpa világította meg, de már nem tudott lehangolni a látvány. A folyosón történtekre gondoltam és próbáltam elképzelni, miként fogom viszonozni a Kirától kapott gyönyört. Hirtelen megértettem, hogy miért vagyunk olyan hálásak a szexualitásért. A gyönyör, amit a nemiségünkkel okozunk egymásnak, lehetővé teszi számunkra, felnőtt emberek számára, hogy néhány rövidke órára újra megéljük a gyermekkor őszinteségét és önzetlenségét. Felötlött előttem a Kira arcán tapasztalt mohóság, amint a farkamat szopta. semmi mesterkéltség nem volt benne, csak az őszinte vágy és kíváncsiság, mint amit a gyermek érez, amikor valami rég vágyott vagy éppen számára új játékhoz jut.

Idáig jutottam a gondolkodásban, amikor megéreztem Kira kezét a derekamon. Egészen hangtalanul lopózott ki az erkélyre. Megfordultam és végignéztem rajta. Egy kék selyemköntöst viselt csak, amit a valamikor jobb napokat látott szálloda bocsátott a vendégek rendelkezésére. Egy darabnyi luxus a múltból. A köntöst nem kötötte meg, így az éppen hogy takarta a mellét, punciját viszont szabadon hagyta. Igazán megkapó látvány volt a vánuszdomb lágy íve, a csupasz ajkak fölötti pár ujjnyi részen meghagyott pihés szőrzet és a feszes combok eggyüttese. A puncija alapján tinédzsernek gondolhatta az ember. Csókolózni kezdtünk. Átkarolta a nyakam, melleit hozzám nyomta, punciját a combomhoz dörzsölte. Éreztem, hogy nedvesedik. Tenyeremet az eóarcához szorítottam és nyelvemet mélyen a szájába dugtam. Egyre vadabbul csókolóztunk, közben éreztem, hogy a combomon végigfolyik a puncijából jövő nedvesség. Ettől újra felállt a farkam.

- Bemenjünk? - kérdeztem, mikor egy lélegzetvételnyi szünetet tartottunk.

- Nem. Azt akarom, hogy itt bassz meg! - mondta ugyanazon az ellentmondást nem tűrő hangon, amivel korábban a szobába parancsolt.

- Ahogy kívánod! - mondtam és sikerült olyan idétlenül vigyorognom, mint egy kiskamasz. Elmosolyodott, hátat fordított és kikönyökölt a terasz kőkorlátjára. Pici terpeszbe helyezkedett, én pedig letérdeltem és megmarkoltam a fenekét. Micsoda segge volt! Erősen széthúztam a farpofákat és gyönyörködtem a rózsaszín ánusz látványában. Közben erősen markolásztam a seggét, majd a nyelvemmel finoman izgatni kezdtem a segglyukát. Meglepett sóhajtást hallottam, úgy tűnik nem szokott hozzá az ilyen kényeztetéshez. Egyre gyorsabban nyaltam a fenekét, közben egyik kezemmel a puncijához kalandoztam. Szinte csatakos volt már az izgalomtól. Ujjam hegyével megkerestem a csiklóját és finoman masszírozni kezdtem. Hallottam hogy elfojtott egy nyögést.

- Elég! - súgta halkan. - Majd később seggbe is baszhatsz, de most a pinámban akarom érezni a faszod!

Felálltam és a merev farkamat a puncijához igazítottam. Kirának egy kis mozdulat kellett hátrafelé és a makkomat körbefogták a szeméremajkai. Egy fél percig finoman elmozgott a makkomon, majd megfogtam hátulról a derekát és finoman beléhatoltam. A puncija szűk volt, forró és nedves.

- Gyere. Basszál meg jó alaposan! - súgta néhány elfojtott nyögés kiséretében. Próbáltam kitenni magamért. Ütemesen baszni kezdtem, a farkamat egészen kihúzva és tövig tolva. Összeszorítottam a combomat, hogy visszatartsam az orgazmust ameddig csak lehet. Nem kellett sokáig várnom, hamarosan éreztem Kira vonaglásán, hogy el fog élvezni, Láttam, ahogy mindkét kezét a szájára tapasztja, hogy elfojtsa a feltörő kéj sikolyát. Lassított a tempón, de nem hagytam abba. Hamarosan újra végigfutott a testén az orgazmust jelző vonaglás és egyre ziháltabban vette a levegőt. Megálljt kellett parancsolnom, különben én is elélveztem volna, de még nem akartam. Kira felállt, megfordult és a nyakamba borult. egész testében remegett.

- Isteni faszod van, akármikor újra el tudnék tőle élvezni! - súgta a fülembe - Gyere basszál még! - Átöleltem, megmarkoltam a seggét. A falnak támasztottam és a fenekénél fogva tartottam, amíg a combjaival átkulcsolta a derekamat. Újra belé hatoltam és baszni kezdtem. Kira zihálása és a puncija szorítása teljesen elvette az eszem. Már nem akartam visszatartani magam, egyedül csak baszni akartam baszni jó keményen és elélvezni, beleélvezni ebbe a csodás punciba. Kira egyre hevesebben zihál, már én is hörögve vettem a levegőt, ahogy egyre gyorsabban basztunk. Homályosan érzékeltem, hogy Kira újra elélvez, éreztem, hogy a körmeivel végigszánt a hátamon, a gyönyörtől félájultan kapaszkodik belém. Éreztem, hogy a nekem is itt a vég, dehogy akartam már visszatartani magam, mohón kívántam az orgazmus lüktetését érezni. Szinte belerobbantam a puncijába, éreztem, ahogy az ondó kilövell a farkamból miközben még mindig vadul ki-be járatom a farkam a punciban. Majd elöntött a forróság, lelassítottam, éreztem Kira szorítását és hallottam ahogy a fülembe sóhajt. Lassan leengedte a combjait és megsimogatta az arcom. - Köszönöm - mondta halkan, mosolyogva, én meg úgy néztem rá, megsemmisülve és hálásan, mint a kisdiák, akit éppen megdícsért a tanítónéni.

Gyere pihenjünk egy kicsit - mondta és behúzott a szobába.

Ahogy beléptünk a szobába meglepetten láttam, hogy nem vagyunk egyedül. A kis asztal fölé hajolva, nekünk háttal egy szobalány állt és elmélyülten tett-vett. Megköszörültem a torkom. A szobalány ijedten felsikoltott és hirtelen megfordult. A kezében lévő pezsgősvödröt kiejtette a kezéből, az felborult és a jégdarabok szanaszét szóródtak. Az üveg szerencsére nem tört össze. A kis szobalány fülig elvörösödött és zavartan magyarázkodott.

- Elnézésüket kérem, nem vettem észre, hogy itt vannak, csak a pezsgőt hoztam, amit rendelni tetszettek. - mondta, zavartan egyik lábáról a másikra állva, majd lehajolt, hogy összeszedje a szétszóródott jégdarabokat. Rettentő zavarban volt, de azért láttam, hogy titkon néha ránk sandít, különösen a farkamat részesítette kiemelt figyelemben. Kirára néztem, ő elmosolyodott, majd hirtelen mozdulattal a kislányhoz lépett.


... folytatása következik...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felnottfantazia.blog.hu/api/trackback/id/tr615510742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.09.22. 18:12:20

Remek!! Folytasd!!
süti beállítások módosítása