Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

A hátsó ajtó - I. rész

Erotikus Fantázia 2013.09.04. 14:17


Kirának hívták. Nyilván nem ez volt az igazi neve, de így mutatkozott be a szálloda bárjában én meg nem firtattam tovább. Az egyéjszakás kalandokban a nőknek nagyobb szükségük van a névtelenség jelentette hamis védelemre, mint a férfiaknak. Első ránézésre nem volt benne semmi feltűnő. Persze nem volt csúnya, mindene olyan átlagos volt. Kellemes arc, hosszú barna haj, közepes mellek. A bimbói voltak az egyedüliek, amik magukra vonták a figyelmet. Hegyesen álltak, majd átbökték a tűzpiros selyemblúzt, ami alatt nem viselt melltartót. Az est folyamán, amíg a bárban beszélgettünk, többször is a dekoltázsán felejtettem a tekintetem. Észrevette, láttam, de nem szólt érte. Ekkorra már tudtam, hogy ez az éjszaka sem fog unalmasan telni.

Pedig elég reménytelenül indult az este. Egy kelet-magyarországi kisváros, ahol az egyetlen szállodán kívül néhány hamisítatlan vidéki kocsma képviseli az éjszakai életet, nem tűnt túl bíztatónak. Holnap amúgy is korán reggel indulnom kellett tovább, így azt terveztem, hogy vacsora után iszom egy pohárral a bárban és korán lefekszem.

A harmadik pohárnál tartottunk, amikorra túl voltam a teljes érintésteszten, amit még kölyökkoromban tanultam Feri bácsitól, a helyi buszsofőrtől. Az eljárás abból áll, hogy a beszélgetés során mintegy véletlenül meg kell érinteni a hölgy vállát, combját és fenekét és ha nem húzódik el, akkor az eredmény pozitív, a hölgy készen áll a kapcsolat megpecsételésére. Kiránál a teszt egyértelműen pozitív volt, sőt még visszateszt formájában néhányszor megmarkolta a combomat is, miközben a munkájáról vagy a szüleiről beszélt. Elmondta, hogy holnap reggel utazik ő is tovább. Rövid időn belül egyértelművé vált, hogy ezt az egy éjszakát ebben a nyomorúságos szállodában nem kívánja egyedül eltölteni.

A szobám felé tartva már az első lépcsőfordulóban nekem esett. Szorosan karolta a nyakam és éreztem ahogy a nyelve fürgén jár a számban. Én egyik kezemmel a seggét markoltam, másikkal pedig kibontva a dekoltázsát felváltva simogattam a melleit. A keze lassan lefelé vándorolt és kiszabadította a farkamat, amely már a bárban keményen állt, most meg már szinte lüktetett a vágytól.

Hirtelen térdre rogyott és mohón szopni kezdett. Olyan volt mint aki már ki tudja mióta nem kapott faszt. Éerztem, hogy elönt a forróság, kegyetlenül jól csinálta, amit csinált. Az ajkai finoman simogatták a faszom tövét, miközban a nyelve körbe-körbe járt a makkomon. Majd hirtelen mélyen bekapta és szívni kezdte.

- Nem bírom tovább! Elélvezek, ha nem hagyod abba! - hörögtem, miközben éreztem, hogy egyik kezével a heréimet simogatja, másik kezével meg a segglyukamat keresi. Egy pillanatra elengedte a farkamat.

- Gyere, élvezz a számba most! Érezni akarom a gecid ízét! - mondta, majd újra szopni kezdett, miközben egyik ujját finoman bedugta az ánuszomba. Éreztem, hogy innen már nincs visszaút, két kézzem megmarkoltam a haját és rászorítottam a fejét a farkamra. Vadul baszni kezdtem a száját, miközben ő egyre gyorsabban ujjazta a seggem, Még pár lökés és elsötétült előttem a világ, elborítottak az orgazmus hullámai és éreztem, ahogy az ondó Kira torkába lövell. Most már finoman szívta a farkam, nem engedte el, amíg az utolsó csepp gecit is ki nem szívta belőle. Amikor végzett, felállt és szájon csókolt. Csodálatos érzés volt, ahogy a csókunk édessége a saját ondóm utóízével keveredett. Ez volt a legintimebb dolog, amit valaha átéltem. Hosszan csókolóztunk majd Kira rám nézett.

- Ne hidd, hogy ennyivel megúsztad! Menjünk a szobádba! - mondta szinte parancsolóan és kézen fogott.

... folytatása következik...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://felnottfantazia.blog.hu/api/trackback/id/tr735495008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása